اطلاعیه

بازدید کنندگان محترم:
لطفا جهت سفارش کالا یا ارتباط با مدیر فروش با شماره تلفن 99 53 44 33 051 و یا کانال تلگرام DAADU@ تماس حاصل فرمایید

+

شاخه های اصلی

شیشه شیر 240 میل دکتر براون
تصویر اصلی

ویژگی های محصول

برترین برند محصولات نوزاد در جهان دارای طراحی اورتودنسی ساخته شده از پلی پروپلین (polypropylene) سیستم منحصر بفرد دریچه داخلی جلوگیری ورود هوا محافظت از مواد مغذی مایعات کاهش دهنده استفراغ تغذیه راحت و بدون نفخ بدون BPA (بیسفنول) بدون PVC (نوعی پلاستیک مضر و عامل سرطان زا)

...

توضیحات کلی درباره این محصول

طراحی منحصر به فرد شیشه های شیر Dr Browns از به وجود آمدن خلا و حباب هوا که در دیگر محصولات موجود وجود داشته جلوگیری می کند و هوا را به سمت جلو حرکت می دهد ، سپس هوا در سیستم مکش داخلی از شیر یا محتویات داخلی شیشه شیر جدا می شود و به بالای محفظه انتقال می یابد. بدین ترتیب شیردهی بسیار مناسب تر و راحت تر صورت می پذیرد و اثرات منفی حاصل از ایجاد خلا یا حباب هوا کاملا از بین رفته و به کاهش کولیک ، نفخ و بالا آوردن شیر و آروغ زدن کودک کمک می کند. شیر با محتویات غذایی به راحتی در مسیر سر شیشه جریان داشته و جریان هوا که در بالای محفظه شیشه ذخیره شده فشار مثبتی را جهت جلوگیری از چسبندگی سر شیشه ایجاد می کند در نتیجه مکیدن شیر به مراتب راحت تر بوده و از تجمع شیر در گوش نوزاد جلوگیری می کند (کاهش گوش درد نوزادان).
بدون PHTHALATE (مواد شيميايي سنتزي مختل کننده غدد درون ريز) کاملا شبه تغذیه با شیر مادر تغذیه طولانی تر نوزاد دارای تاییدیه FDA امریکا دارای استاندارد اروپا
  • تصاویر محصول
  • تصاویر محصول
تمامی حقوق این سایت برای صاحب اثر محفوظ می باشد . طراحی شده توسط پورسن