اطلاعیه

بازدید کنندگان محترم:
لطفا جهت سفارش کالا یا ارتباط با مدیر فروش با شماره تلفن 99 53 44 33 051 و یا کانال تلگرام DAADU@ تماس حاصل فرمایید

+

شاخه های اصلی

قاشق و چنگال استیل چیکو
تصویر اصلی

ویژگی های محصول

جنس سری فلز
جنس بدنه پلاستیک
فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی
دارای سر منحنی و بدون خطر

...

توضیحات کلی درباره این محصول

در فرآیند رشد کودک، تغذیه نقش اساسی دارد و در تغذیه کودک ظروف مربوط به غذا خوری باید در حالی که با کیفیت و سالم هستند، جذاب برای کودکان نیز باشند؛ ست قاشق و چنگال استیل چیکو با دارا بودن تمامی موارد مهم در ساخت خود می تواند گزینه ای معقول و منطقی برای تمامی والدین به شمار آید.
ست قاشق و چنگال استیل چیکو با سری فلزی و دسته پلاستیکی و ارگونومیک علاوه بر این که کار را برای شما هنگام غذا دادن به فرزند عزیزتان راحت تر می کند ، به کودک نیز احساس رضایت و لذت می بخشد. این محصول ضد زنگ علاوه بر بدنه فولادی، یک لایه آب کاری هم شده است تا با داشتن صد درصد اصول بهداشتی محصولی کم رقیب در عرصه محصولات کودک نام بگیرد. ست قاشق و چنگال استیل چیکو مانند تمامی محصولات این برند خوش نام ، فاقد BPA و مواد مضر شیمیایی می باشد تا با خیالی آسوده بتوان از آن جهت تغذیه کودک بهره برد.
از آن رو که شرکت چیکو در زمینه تولید محصولات مرتبط با کودک نامی خوش و قابل اعتماد را از خود به جای گذاشته است، تمامی جوانب مهم درباره تولید یک محصول خوب و مطمئن را برای کودکان کاملا در نظر گرفته است ، یکی از این موارد امن بودن و عدم آسیب رساندن قاشق و چنگال فلزی به کودک شماست که شرکت چیکو ست قاشق و چنگال استیلش را به صورت هلالی و نرم تولید کرده است که کوچکترین خطری برای فرزند شما نخواهد داشت. هم چنین شکل ارگونومیک ست قاشق و چنگال استیل چیکو این امکان را برای شما فراهم می آورد که اولین مراحل استقلال در غذا خوردن را برای فرزندتان فراهم آورید تا حس استقلال طلبی و مالکیت او را جهت آینده ای موفق، تقویت نمایید.
ست قاشق و چنگال استیل چیکو مناسب برای کودکان بالای ۱۸ ماه بوده و قابلیت شست و شو با دست و ماشین ظرفشویی را دارد

  • تصاویر محصول
  • تصاویر محصول
تمامی حقوق این سایت برای صاحب اثر محفوظ می باشد . طراحی شده توسط پورسن