اطلاعیه

بازدید کنندگان محترم:
لطفا جهت سفارش کالا یا ارتباط با مدیر فروش با شماره تلفن 99 53 44 33 051 و یا کانال تلگرام DAADU@ تماس حاصل فرمایید

+

شاخه های اصلی

قاشق ژله ای چیکو
تصویر اصلی

ویژگی های محصول

سر بسیار نرم قاشق که امکان غذاخوردن مستقل را به نوزاد می دهد
عدم تکان خوردن دسته قاشق و زاویه دار بودن سرقاشق برای راحت تر غذا خوردن نوزاد تا زمانی که نحوه قرارگرفتن درست قاشق را یادبگیرد

...

توضیحات کلی درباره این محصول

تا زمانی که نحوه قرارگرفتن درست قاشق را کودک به خوبی بیاموزد، می توان از قاشق غذاخوری سر کج چیکو استفاده نمود.
اندازه مناسب این قاشق باعث می شود که یکی ازسخت ترین بخش های بزرگ کردن یک کودک، که غذا دادن به اوست برای شما تسهیل شود، قاشق غذاخوری سر کج چیکو با عدم تکان خوردن دسته قاشق و زاویه دار بودن سرقاشق باعث راحت تر غذا خوردن نوزاد می گردد. قاشق غذاخوری سر کج چیکو با ساختاری اصولی و علمی به سبد خرید اکثر والدین راه یافته است،این محصول با سری سیلیکونی نرم و منطعف خود که عاری از هرگونه مواد مضر شیمیایی است،ساخته شده و دارای برچسب اطمینان دهنده فاقد BPA می باشد؛هیچ گونه بو و مزه ای نداشته و از رشد قارچ و باکتری بر روی سر قاشق جلوگیری می کند، این موارد مهم می تواند در واکنش کودک در غذا خوردن بسیار موثر باشد.
قاشق غذاخوری سر کج چیکو به علت طراحی منحصر به فرد آن کودک راحت ‌تر از قاشق‌ های معمولی می ‌تواند از آن استفاده کند و دارای استُپر می باشد که مانع از سرخوردن قاشق در دست کودک می‌ شود. این محصول ساده و زیبا قابل استفاده برای کودکان ۸ ماه به بالا بوده و با ویژگی ارگونومیک خود می تواند به راحتی با تغذیه کودک همگام گردد. قاشق غذاخوری سر کج چیکو  نرم، سبک و ایمن برای لثه و دندان کودک بوده و قابل شست و شو با دست و ماشین ظرفشویی می باشد.

  • تصاویر محصول
  • تصاویر محصول
تمامی حقوق این سایت برای صاحب اثر محفوظ می باشد . طراحی شده توسط پورسن